Dit kan Uitblinqers voor je merk betekenen:
Onze Uitblinqers, HBO & WO studenten, worden ambassadeurs van jullie merk. Ze geven perfect antwoord op elke vraag van elke klant; echte Uitblinqers. Ze helpen klanten bij het vinden van de producten of diensten die ze nodig hebben.
Dus reken maar dat onze ambassadeurs een positief effect hebben op jullie merk. Daarom zijn wij ook heel zuinig op onze Uitblinqers en laten we ze alleen outbound bellen als we er écht achter staan.
De ambassadeurs hebben toegang tot een dashboard waarmee ze op alle mogelijke manieren de klant helpen: chat, mail, telefoon en social media. Hoe complexer de vraag, hoe leuker onze studenten het vinden. Dus die klant die eerst via Facebook een vraag stelde en daar later nog even over belt, krijgt dezelfde Uitblinqer aan de lijn. De klant hoeft dus niet nóg een keer zijn hele verhaal te vertellen. Dat is het persoonlijke en deskundige contact waar klanten blij van worden.
Obi4One en Steam van Codelogic blenden? Dat doen we ook.
Wij helpen om de customer journey beter in te richten. We gaan kijken waar en waarom jullie klanten verliezen en vooral hoe die terug te winnen. Daarvoor zetten we site mapping in. Ook kijken we naar de bezetting op de afdeling tijdens piek- en daluren en tijdens vakantieperiodes. Ons advies bij het inzetten van nieuwe methodes en slimme technologieën voegt zo ook echt waarde toe.
Door de slimme ambassadeurs van Uitblinqers is ons bedrijf een ideale plek om pilots uit te voeren. Dit doen we in de vorm van een Pilot Hub. Het voordeel van een Pilot Hub is dat er kan worden getest zonder dat dit een impact heeft op de customer service van onze opdrachtgevers. Denk bijvoorbeeld aan het testen van nieuwe producten en innovaties.
De strakke aansturing van de Pilot Hub zorgt ervoor dat wij in staat zijn om op heel korte termijn feedback te geven. Realtime coaching en ondersteuning door ons supervisie team staan hierbij centraal. Ook procesmining en het inzetten van ‘black belts’ behoren tot de mogelijkheden.
Uit de grote hoeveelheid (voice)data worden de belangrijkste signalen en learnings door ons gefilterd en in een rapport bij onze opdrachtgevers aangeleverd. De Pilot Hub kan zowel bij Uitblinqers, als bij de opdrachtgever plaatsvinden om zo de betrokkenheid van de stakeholders te bevorderen.
Obi4One en Steam van Codelogic blenden? Dat doen we ook.
Obi4One en Steam van Codelogic blenden? Dat doen we ook.
Supervisie & Quality Monitoring
Het leveren van kwaliteit valt of staat met de juiste positieve begeleiding en directe aansturing. Het monitoren van kwaliteit is daarom een belangrijk onderdeel in het verbeterproces en de aansturing van ambassadeurs. Uitblinqers heeft de begeleiding door de supervisie en het QM-proces volledig gestructureerd.
Obi4One en Steam van Codelogic blenden? Dat doen we ook.
Coaching on the job:
Dagelijkse monitoring coach
Op de werkvloer wordt de ambassadeur dagelijks door de supervisor begeleid en gecorrigeerd waar nodig. De supervisor luistert live mee, geeft tips en adviezen en fungeert als aanspreekpunt voor vragen. Daarnaast luistert de supervisor samen met de ambassadeur reeds gevoerde gesprekken terug, om de inhoud en toon te optimaliseren.
Dit alles gebeurt zonder aankondiging vooraf en bij voorkeur in een andere ruimte dan die waarin de ambassadeur zijn werkzaamheden verricht. De aandachtspunten worden opgeslagen in de eigen Uitblinqers coaching database. De coach besteedt de periode hierna extra aandacht aan de verbeterpunten van de ambassadeur
Data verzamelen en nog meer willen weten over de wensen van jullie klant is de basis om het slimmer te doen!
Gegevens van klanten zijn essentieel om klantwensen goed te kunnen begrijpen en hierop te kunnen inspelen. Zo kunnen wij ze beter van dienst zijn, aanbiedingen doen en ze af en toe verrassen door proactief te bellen met een ander leuk toepasselijk product. Daarbij houden wij ons natuurlijk wel aan o.a. de Privacywetgeving en de Telemarketing wet.
Onze Uitblinqers schakelen met jullie CRM systeem en we leggen ook API connecties met jullie datamanagement platform (DMP).
Wij helpen graag campagnes slim in te richten t.b.v. ROI. Op deze manier kunnen de juiste prospects benaderd worden en kan een optimaal resultaat worden behaald. Ook maken we segmentaties t.b.v. voorspellende waardes. Deze kunnen vervolgens gebruikt worden voor andere campagnes zoals bijvoorbeeld loyaliteitsdoeleinden, uitstroompreventie etc.
Compliance
Compliance is belangrijker dan ooit en ons protocol is dan ook samengesteld in samenwerking met Bird & Bird en het Nederlands Compliance Instituut.
Obi4One en Steam van Codelogic blenden? Dat doen we ook.
De wereld van klantcontact verandert razendsnel. Als innoverende club, boordevol jonge mensen, zitten we bovenop de laatste ontwikkelingen. We duiken in alle kanalen; van Messenger tot Insta. En we duiken in alle innovaties; van artificial intelligence tot voice command. Elke vernieuwing kan namelijk een kans zijn om jullie klanten nóg blijer te maken, nóg meer te besparen en om nóg meer omzet te maken.
Als groot voorstander van tech innovatie in combinatie met persoonlijk contact zetten we technologie in waar nodig. Want je merk moet als een mens voelen, niet als een machine. Wij creëren bijvoorbeeld bots ten behoeve van klantprocessen die eenvoudig op te vangen zijn in een chat.
Om de ambassadeurs betrokkenheid te vergroten maken wij gebruik van allerlei vormen van gamification. Bij gamification worden spelmethodes gebruikt om doelen te presenteren in de vorm van KPI’s en acties voor te stellen om vaardigheden op een specifiek gebied te verbeteren. Medewerkers worden beloond met punten en badges voor het behalen van doelen.
Het inzichtelijk maken van resultaten en hierop belonen activeert het limbisch systeem en amygdala. Uit meerdere studies is bewezen dat hierdoor veranderingen in de hersenen worden veroorzaakt die ervoor zorgen dat prestaties verbeteren. Uitblinqers gamificeert zowel middels online tooling als ook op de vloer met zelf ontwikkelde visuals.
Obi4One en Steam van Codelogic blenden? Dat doen we ook.
De wereld van klantcontact verandert razendsnel. Als innoverende club, boordevol jonge mensen, zitten we bovenop de laatste ontwikkelingen. We duiken in alle kanalen; van Messenger tot Insta. En we duiken in alle innovaties; van artificial intelligence tot voice command. Elke vernieuwing kan namelijk een kans zijn om jullie klanten nóg blijer te maken, nóg meer te besparen en om nóg meer omzet te maken.
Als groot voorstander van tech innovatie in combinatie met persoonlijk contact zetten we technologie in waar nodig. Want je merk moet als een mens voelen, niet als een machine. Wij creëren bijvoorbeeld bots ten behoeve van klantprocessen die eenvoudig op te vangen zijn in een chat.
Tekst herschrijven op deze pagina: klantgericht ipv gericht op nieuwe Uitblinqers.
Met de 110Academy werk je bij ons aan je communicatieve en commerciële skills. Voor nu én later. 110 omdat wij onze Uitblinqers nét even die 10% meer leren dan de standaard 100%.
Het traject bestaat uit een aantal masterclasses; zowel procesinhoudelijk als training op het gebied van gesprekstechnieken. Heb je alle trainingen met succes doorlopen? Dan mag je jezelf een gecertificeerd UITBLINQER noemen. Een pro in klantvriendelijkheid, klantgerichtheid maar ook master in het beantwoorden van complexe vragen.
Tijdens de 110Academy overladen we je met slimme trainingen en intensieve coaching opdrachten. Zoals een trainingsprogramma voor supervisie, rollenspellen en casuïstiek, lerend en samenwerkend. Om het hele programma te borgen gebruiken we powersheets, spin-offs en coaching on the job.
Tekst herschrijven: klantgericht ipv gericht op nieuwe Uitblinqers.
De supervisors van de 110Academy weten waar ze het over hebben. Ze zijn namelijk getraind door Brainbakery. Niet de minste. Alles wat ze daar hebben opgestoken, dragen ze over aan jou. Kennis en skills waar je als student je hele professionele leven plezier van hebt.
Om nog verder uit te blinqen kan je ook gebruikmaken van speedcoaching. Je krijgt dan 1-op-1 training bij alle issues die je tegenkomt. Op die manier groei je zowel professioneel als persoonlijk en kun je alles wat je leert meteen in de praktijk brengen. Win-win.